Hoşgeldiniz, Misafir
Son Ziyaretiniz:
Toplam Mesajınız: 0
 

AnasayfaSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
£rdaL
ADMİN TÜRK
ADMİN TÜRK
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2781
Yaş : 70
Lakap : Hacı =)
Ruh Halim :
Personalized field :
Müzik Türüm :
aktiflik :
100 / 100100 / 100

Katkı :
90 / 10090 / 100

uyarı :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 01/02/08

MesajKonu: Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?   Salı 11 Mart 2008, 20:50



ALLAH'ın huzuruna çıkarken diğer düşünceLerden ArınaLım arkadaşLar...

_________________
λşκ βiЯ çiκoΓλtλ giβiΔiЯ λЯλΨλ βλzЭn ғιśτıκΓλЯ giЯЭβiΓiЯ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://emp-1967@hotmail.com
Flash
Depo.forum
Depo.forum
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 197
Yaş : 26
Nerden : Az İlerde Oturuyom Ben ( :D )
İş/Hobiler : Pc Oynamak :)
Lakap : FlasH
Ruh Halim :
Personalized field :
aktiflik :
0 / 1000 / 100

Katkı :
0 / 1000 / 100

uyarı :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 07/03/08

MesajKonu: Geri: Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?   Çarş. 12 Mart 2008, 09:29

Evet ErdaL kardeşim Dediklerin Çok Doğru... Namaz Kılarken Aklı Başka Yerde Olan Müslüman Kardeşlerimizin Namazı Kabul oluyomudur Bilmem ama Bu Gibi Şeylerden Aslında Uzak Durmak Lazım... Namaz Allah'la Başbaşa Kalmanın Tek Yoludur.Tabii ki Allah'la Başbaşa Kalırkende Zerda yı Kurtlar Vadisini Düşüncek Kadar Kim Aptal Olabilir..

**** Paylaşım İçin SaoL ****
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.beatindir.com
irem_34
Depo.forum
Depo.forum
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 286
Yaş : 27
Nerden : Burdan xD
Ruh Halim :
Personalized field :
Müzik Türüm :
aktiflik :
0 / 1000 / 100

Katkı :
0 / 1000 / 100

uyarı :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 23/02/08

MesajKonu: Geri: Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?   Cuma 14 Mart 2008, 23:38

Çok doğru tabikide YARADANLA baş başasın sen o anda başka bişeyin önemi varmıdırki.!! DiziLerinmi filmlerinmi sana yararı var ki ... O anda Namazını kıLıyorsan en iyi şekiLde eda ediceksin namazını =)))


saoL payLaşım için erdaL .!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
S.r.D.r
Depo.forum
Depo.forum
avatar

Mesaj Sayısı : 134
aktiflik :
0 / 1000 / 100

Katkı :
0 / 1000 / 100

uyarı :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 02/03/08

MesajKonu: Geri: Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?   Cuma 21 Mart 2008, 21:38

... Namaz bizi Cennete götürecekLerin en başında yer aLır .. Namazımızı en iyi şekiLde devamLı kıLıyorsak eğer bu bizi Kabir'de Ve sorgu verirken rahatLatacaktır ... Ama kıLıpta böyLe saLak saLak gereksiz düşünceLere kapıLıyorsak vay haLimize .. o yüzden bu konuya değinmen iyi oLdu erdaL kardeşim .! İnşaLLah böyLe yapanLar kendiLerine biraz çeki düzen verirLer .!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
£rdaL
ADMİN TÜRK
ADMİN TÜRK
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2781
Yaş : 70
Lakap : Hacı =)
Ruh Halim :
Personalized field :
Müzik Türüm :
aktiflik :
100 / 100100 / 100

Katkı :
90 / 10090 / 100

uyarı :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 01/02/08

MesajKonu: Geri: Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?   Cuma 21 Mart 2008, 21:54

Evet SerDar kardeşim hakLısın ... Namazımı kıLarsak bu bizi öbür dünyada rahata erdirir .. Biraz biLinçLi hareket edip varoLan şeyLeri gözden kaçırmak , umursamamak , işine geLmemezLik gibi bizi kötüLüğe sürükLeyecek hiç bir dawranışta buLunmamak gerek .!!!

_________________
λşκ βiЯ çiκoΓλtλ giβiΔiЯ λЯλΨλ βλzЭn ғιśτıκΓλЯ giЯЭβiΓiЯ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://emp-1967@hotmail.com
ziver(L)burcu
Depo.forum
Depo.forum
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2361
Yaş : 27
Nerden : gelicenmii:D:D:D
Lakap : anti fener'li
Ruh Halim :
Personalized field :
Müzik Türüm :
aktiflik :
100 / 100100 / 100

Katkı :
50 / 10050 / 100

uyarı :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?   Perş. 08 Mayıs 2008, 11:15

paylaşım için saoll...!!

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://depo.forum.st
 
Sizde mı bu sekılde namaz kılanlardansınız_?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» İstiare ile evlilik yapılır mı?
» Parfüm Kullandıktan Sonra, Makyajlı ve Ojeli Olarak Namaz
» fırat çöl oğlunun msn'si sizde olsaydı nederdiniz

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Depo PayLaşım MerKeZi ! :: GeneL :: dini böLüm-
Buraya geçin: